Slovak Telekom i Ericsson podpisują pięcioletnią umowę w sprawie usług zarządzanych w sieciach stacjonarnych

150x110


Slovak Telekom, największy operator multimedialny Słowacji, członek międzynarodowej korporacji Deutsche Telekom Group, zlecił firmie Ericsson świadczenie usług zarządzanych zapewniających obsługę centrum operacji sieci stacjonarnej oraz operacji i utrzymania w terenie. Na mocy tej pierwszej w Słowacji umowy firmy Ericsson w sprawie usług zarządzanych 100 pracowników Slovak Telekom zostanie od 1 października przeniesionych do Ericssona i powiększy swoimi kompetencjami dotychczasowe doświadczenie firmy w tej dziedzinie.


Ruediger J. Schulz, Chief Operating Officer Network and IT, Slovak Telekom, mówi: „Wiemy, że firma Ericsson zdobyła ogromne doświadczenie w dziedzinie przenoszenia i przekształcania realizując ponad 300 kontraktów dotyczących usług zarządzanych na całym świecie. Dzięki temu, że nasi pracownicy w Słowacji dołączą do globalnego zespołu 50 000 specjalistów firmy Ericsson w dziedzinie usług, pracujących w 180 krajach, nasza firma zdobędzie cenną wiedzę i będzie mogła się rozwijać oraz świadczyć najwyższej jakości usługi swoim klientom”.

Marian Bezak, prezes oddziału firmy Ericsson w Słowacji, mówi: „Usługi zarządzane to jeden z najszybciej rozwijających się segmentów rynku, ponieważ operatorzy zdają sobie sprawę z korzyści, jakie daje możliwość pełnego skoncentrowania się na sprzedaży i marketingu usług dla swoich klientów zamiast na technologii. Ta umowa umożliwia nam rozszerzenie działalności w Słowacji przez pozyskanie wiedzy i doświadczenia pracowników Slovak Telekom. Uważamy ją za kolejny etap długoterminowej partnerskiej współpracy między firmami Slovak Telekom i Ericsson”.

Aktualnie Ericsson obsługuje sieci, z których korzysta ponad 2 miliardy abonentów, i zarządza sieciami, które mają ponad 800 milionów abonentów na całym świecie.

W ubiegłych latach firma zainwestowała 1 miliard USD w narzędzia, metody i procesy umożliwiające klientom utrzymywanie kosztów na niskim poziomie, a jednocześnie dające największe możliwości pracownikom i użytkownikom.

Ericsson będzie zarządzać Centrum Operacji Sieciowych Slovak Telekom i operacjami w terenie z 12 oddziałów na obszarze Słowacji, a także zapewni serwis prewencyjny i interwencyjny sieci.

O firmie Ericsson 

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, jest liderem w dziedzinie technologii mobilnych 2G, 3G i 4G i obsługuje sieci, z których korzysta ponad miliard abonentów. Zajmuje również czołową pozycję na rynku usług zarządzanych. Oferta firmy obejmuje infrastrukturę sieci stacjonarnych i komórkowych, usługi telekomunikacyjne, oprogramowanie oraz rozwiązania szerokopasmowe i multimedialne dla operatorów, przedsiębiorstw i branży medialnej. Spółki joint venture Sony Ericsson i ST-Ericsson zapewniają klientom osobiste urządzenia komunikacji mobilnej wyposażone w bogaty zestaw funkcji.

Ericsson realizuje swój długofalowy cel, jakim jest „stać się siłą napędową postępu w świecie komunikacji” poprzez innowacje, zaawansowane technologie oraz rozwiązania biznesowe zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju. Firma powstała w 1876 r. Ma centralę w Sztokholmie. Działa w 175 krajach i zatrudnia ponad 90 000 pracowników. W 2010 r. uzyskała przychody w wysokości 203.3 mld SEK (28,2 mld USD). Ericsson jest notowany na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericsson_poland 

www.youtube.com/ericssonpolska 

www.facebook.com/ericssonpolska